flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації в суді

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Збаразького районного

суду Тернопільської області

02.07.2012 р. № 46

 

 

ІНСТРУКЦІЯ 
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк  документів, 
які надаються запитувачам інформації

 

1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011року № 2939-VI, ст. 36 Закону України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 року № 2657-ХІІ, ст. 15 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Збаразьким районним судом Тернопільської області.

 

2. Працівник суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою  за підписом голови суду сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

 

3. Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

 

4. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації, протягом двох робочих днів, передає його сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області для надання його запитувачу інформації.

 

5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

 

6.  Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

 

7. Після надходження коштів на рахунок територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління, з зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області.

 

8. Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт Збаразький районний суд. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання такого повідомлення відповідний працівник готує копії необхідних матеріалів та направляє їх заявнику рекомендованим листом.

 

9. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок територіального управління, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності   повідомляє службовою запискою.

  

Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат накопіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розмірумінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розмірумінімальної заробітної плати

 

Додаток 2

 

Надавач послуг:           Територіальне управління Державної судової   адміністрації України у Тернопільській області     

Реєстраційний рахунок:     № 31250272210577

МФО банку:                         838012

Код ЄДРПОУ:                     26198868

Платник:                _______________________________________________________

                                _______________________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20___ року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

(підпис)                                                                                (підпис)